• 1. Czy 5x9 jest płatny?

    Nie, 5x9 udostępniamy bezpłatnie w ramach zawartego kontraktu. Stanowi integralną część oferowanej przez nas usługi.

  • 2. W jaki sposób dostarczane są zamówienia?

    Niektóre dostawy w Warszawie dowozimy własnym transportem. Przede wszystkim korzystamy z usług renomowanych firm kurierskich, które gwarantują terminowość dostaw. Na specjalne życzenie przesyłki nadajemy pocztą. Dostawy realizujemy na terenie całej Europy.

  • 3. Gdzie odbywa się produkcja?

    Drukarnia znajduje się w warszawskiej siedzibie naszej firmy. Posiadamy nowoczesny park maszynowy do druku w technologii offsetowej i cyfrowej.

  • 4. Czy przygotowanie wizytówek do druku jest odpłatne?

    W ramach zlecenia gwarantujemy przygotowanie plików produkcyjnych zgodnie ze standardami Klienta oraz otrzymanymi danymi. Nie wymagamy dodatkowych opłat. 

  • 5. Czy mogę używać systemu 5x9 poza firmą?

    Tak, do aplikacji można się zalogować z dowolnego miejsca. Oczywiście pod warunkiem, że jest w nim Internet. Możliwe jest wprowadzenie ograniczeń dostępu na żądanie Klienta.

  • 6. Jaki jest standardowy termin realizacji druku wizytówek?

    Standardowy termin dostawy wynosi 96 godzin w dni robocze. Realizujemy również zlecenia w terminach ekspresowych.

  • 7. Czy transmisja danych w systemie 5x9 jest bezpieczna?

    Logowanie do systemu jest zabezpieczone protokołem SSL. 5x9 regularnie poddawany jest testom bezpieczeństwa.

  • 8. Czy jest możliwe jednorazowe wprowadzenie dużej ilości danych do systemu?

    Tak, dodatkowo 5x9 umożliwia import danych (np. w formacie xls), który przyspiesza tworzenie wzorów. 

  • 9. Czy mogę otrzymać fakturę w wersji elektronicznej?

    Na życzenie Klienta wysyłamy faktury elektronicznie.

  • 10. Czy mogę otrzymać fakturę zbiorczą?

    Faktury wysyłamy w cyklach określonych umową. Na przykład, co miesiąc lub po realizacji pakietu zamówień.

  • 11. Jak zmienić hasło dostępu do 5x9?

    W celu zmiany hasła należy kliknąć przycisk Zaloguj, zostawiając puste pola. Zostanie wyświetlony komunikat „zmień hasło”. Po kliknięciu przycisku zmiany hasła Klient zostanie poproszony o podanie swojego adresu mailowego oraz przepisanie tekstu zabezpieczającego. Na podany adres mailowy zostanie wysłane nowe hasło. Używając nowego hasła, należy zalogować się do systemu.

  • 12. Co jeszcze drukuje Enaf poza wizytówkami, czy można te produkty zamawiać za pomocą 5x9?

    W naszej ofercie, poza wizytówkami, znajdują się papiery firmowe, koperty, with compliments, stemple i bloczki. Zamówienia na te druki można realizować poprzez 5x9. W systemie można umieścić wszystkie powtarzalne druki. Ponadto drukujemy karty świąteczne, teczki, materiały szkoleniowe, raporty roczne i inne.

  • 13. Ile osób może korzystać z 5x9?

    Z systemu może korzystać nieograniczona liczba użytkowników posiadających uprawnienia i hasło dostępu do systemu.

  • 14. Czy nakłady wizytówek dla poszczególnych osób się kumulują?

    Tak, nakłady wizytówek dla poszczególnych osób kumulują się w pojedynczych zamówieniach i tak są rozliczane.

  • 15. Czym system różni się od sklepiku internetowego?

    Jest rozwiązaniem kompletnym, przygotowanym indywidualnie i wdrażanym ściśle wg standardów Klienta oraz jego specyficznych potrzeb. Ma wiele personalizowanych opcji, jak na przykład: automatyczne formatowanie tekstu, automatyczne uzupełnianie danych oraz rozbudowane moduły administracyjno-zakupowe. Każde wdrożenie u Klienta wykonywane jest indywidualnie. Wszystkie produkty wdrażane są zgodnie z księgą tożsamości Klienta.

  • 16. Jakie są wymogi techniczno-instalacyjne?

    Nasz system działa w przeglądarce www i nie wymaga instalacji w komputerze użytkownika. Dlatego nie stawia żadnych warunków, oprócz konieczności dostępu do Internetu. 

  • 17. Czy jest możliwość integracji 5x9 z innymi systemami informatycznymi?

    Tak, system jest kompatybilny z większością działających systemów zakupowych i może być z nimi integrowany.

  • 18. Jaki jest termin płatności?

    Standardowy termin płatności wynosi 14 dni. Istnieje możliwość wynegocjowania innego terminu w zależności od wielkości zamówień oraz częstotliwości zamawianych druków. Wynegocjowane warunki płatności opisuje umowa.

  • 19. Czy jest możliwość przyspieszenia dostawy?

    Wszelkie niestandardowe dostawy, w tym ekspresowe, prowadzone są przesyłkami kurierskimi, wg cennika – na koszt Klienta. Jest też możliwość odbioru osobistego w naszej firmie.

  • 20. Jaka jest minimalna wielkość zamówienia wizytówek?

    Minimalnym, opłacalnym dla Klienta nakładem jest 100 szt. wizytówek jednego wzoru lub dla jednej osoby. Na specjalne życzenie możemy wykonać mniejszy nakład

  • 21. Czy można wynegocjować stałą cenę na produkty?

    Stała cena za komplet wizytówek, przy cyklicznych zamówieniach, jest dla Klienta bardzo korzystnym rozwiązaniem. Należy pamiętać, że zamówienia będą produkowane zbiorczo po przekroczeniu nakładu minimalnego lub w określonych umową terminach. Inne produkty możemy również produkować na tej samej zasadzie. 

  • 22. Czy firma zapewnia studio przygotowania do druku? Ile kosztuje jego praca?

    Oferujemy pomoc naszych operatorów DTP w prostych poprawkach projektów lub korektach. Zazwyczaj prace niezbyt czasochłonne wykonujemy w ramach kontraktu. Nie prowadzimy natomiast graficznych prac projektowych.

  • 23. Jak długo trwa przygotowanie indywidualnego systemu 5x9?

    Dla każdego Klienta tworzymy 5x9 w unikalnej, odpowiadającej na potrzeby i uwzględniającej specyfikację pracy konfiguracji. Dzięki naszemu doświadczeniu i modułowej konstrukcji systemu prace te nie trwają zbyt długo. Zwykle od 5 do 10 dni roboczych.

  • 24. Czy Enaf organizuje szkolenia z obsługi systemu albo udostępnia instrukcję obsługi?

    Tak, każde wdrożenie systemu 5x9 jest uzupełnione szkoleniem dla jego użytkowników. Jeżeli zachodzi potrzeba, przygotowujemy szczegółowe instrukcje obsługi. Instrukcje dostępne są po zalogowaniu się do systemu.

  • 25. Czy można przetestować 5x9?

    W każdej chwili nasi konsultanci są gotowi przedstawić system i odpowiedzieć na wszystkie pytania Klientów. Ponieważ system jest personalizowany, kładziemy nacisk na prezentację jego odpowiednich modułów. Przed złożeniem pierwszego zamówienia zawsze przewidujemy okres testowy.

  • 26. W jakich językach dostępny jest system 5x9?

    5x9 jest udostępniony w wersji polskiej, angielskiej i niemieckiej. System pozwala na używanie znaków diakrytycznych dowolnego języka, pod warunkiem zaimportowania pliku ze stosowną biblioteką fontów.

  • 27. Czy 5x9 może wspomagać indywidualne procedury rozliczeniowe?

    Tak, system 5x9 dopasowuje się do procedur finansowo-księgowych użytkownika. Każdy zamawiany druk opisany jest wg kryterium: płatnika, centrum kosztowego (MPK), osoby zamawiającej, numeru zamówienia i dostawy, numerów wewnętrznych, miejsca dostawy etc. Informacje te umieszczane są w specyfikacji dołączanej do faktury.

  • 28. Czy korzystając z 5x9, mogę złożyć zamówienie u innego dostawcy?

    Nie. System 5x9 jest autorskim rozwiązaniem firmy Enaf.

  • 29. Czy używając systemu, mogę jednocześnie liczyć na pomoc pracowników waszej firmy?

    Każdy klient ma swojego opiekuna w dziale Obsługi Klienta, który służy pomocą we wszystkich etapach składania i realizowania zamówień. Dane kontaktowe opiekuna są widoczne po zalogowaniu się do systemu. Stały opiekun jest przydzielany każdemu Klientowi na samym początku współpracy.

  • 30. Jak przygotować się do dużej wymiany druków, korzystając z 5x9?

    Poinformuj o takim zdarzeniu Enaf możliwie jak najwcześniej. Otrzymasz gotowe formatki plików excelowych do importu danych i pomoc w ich przygotowaniu. Dzięki temu proces realizacji zamówienia skrócimy do technologicznego minimum.

  • 31. Czy przygotowane szablony druków mogą być przesłane do akceptacji?

    Ścieżka akceptacji zamówień i produktów zostaje określona na początku współpracy z Klientem. Wszystkie zamówienia podlegają ustalonym procedurom.

  • 32. Czy można złożyć zamówienie faksem?

    Nie przyjmujemy zamówień zleconych za pomocą faksu. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest przesłanie danych do wizytówki lub innego druku tą metodą, jednak zostaną doliczone dodatkowe koszty do zamówienia.

Enaf Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 16
02-255 Warszawa

e-mail: biuro@enaf.pl